Гарантія на товар
Гарантія на товар
Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши нестачу товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.З якого моменту починається гарантія?
При замовленні товару з інтернет магазину гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування за гарантією включає:
-
- обмін на аналогічний товар без доплати,
- обмін на схожий товар з доплатою,
- повернення товару та перерахування коштів на рахунок покупця.
Повернення товару
Для повернення товару мають бути певні підстави, зазначені у ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів", та стан товару, а саме:
-
- покупцем було виявлено прихований дефект
- дефект не повинен бути наслідком неправильної експлуатації!
- покупка була здійснена покупцем протягом 14 днів з дати пред'явлення вимоги про повернення (день покупки не рахується)
- товар підлягає поверненню відповідно до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженому Постановою КМУ
- товар відповідає розміру, кольору чи іншим підставам, які пов'язані з якістю
- товар не використовувався, не було змінено його товарний вигляд, упаковка, споживчі якості, відсутні механічні пошкодження.
- у покупця має бути наявність чека,
- обмін або повернення товару повинен відправлятися БЕЗ НАЛОЖНОГО ПЛАТЕЖУ (повернення робиться на рахунок покупця, це стандартна практика всіх магазинів). Інакше посилка повернеться назад до покупця
УВАГА! При поверненні товару покупець має право обміняти товар на аналогічний, а не вимагати повернення грошей. Якщо компанія не має аналогічного товару для обміну, покупець має право: повернути придбаний товар і замінити його на інший товар з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості та сплатою позитивної різниці, або поверненням магазином негативної різниці між цінами товарів.
Термін повернення товару:
Товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий протягом 14 днів, за винятком дня покупки, якщо дотримані всі умови.
Якщо замовлення отримано самовивозом в магазині, то повернення в той же день можливе тільки в цьому магазині.
Якщо замовлення було отримано з кур'єрською доставкою, то повернення можливе через 2 календарні дні.
Якщо замовлення було отримано з кур'єрською доставкою до інших міст, то повернення можливе через 8 робочих днів.
Повернення товару з пошкодженням
Товар із шлюбом/невірною комплектацією (товар, який Ви не замовляли) має бути повернутий в оригінальній упаковці.
В случае возврата товара ненадлежащего качества, мы берем на себя расходы по пересылке товара. Для этого необходимо предоставить чек за пересылку.
Якщо вартість товару, що повертається, була оплачена на карту, повернення грошових коштів здійснюється на ту картку, з якою була здійснена передоплата.
Повернення товару без ушкоджень
Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації, наявність оригінальної та неушкодженої упаковки).
Для складання заявки Вам необхідно зв'язатися з нами за вказаним номером телефону на сайті.
Термін повернення коштів залежить від способу повернення та становить не більше 10 робочих днів від дати надходження поверненого товару компанії.
Повернення або обмін товару здійснюється за попереднім погодженням з менеджером у телефонному режимі.
За погодженням повернення з менеджером, товар повинен:
-
- відповідати стану, в якому він був куплений,
- не містити слідів користування.
Вартість доставки товару, що повертається, не має дефектів, оплачує покупець і ця сума не підлягає відшкодуванню.
Повернення
Повернення отриманого товару допускається протягом 14 календарних днів після доставки (отримання в службі доставки). Також Ви можете відмовитися від замовлених виробів відразу ж після оформлення заявки або протягом 2-х годин після прийняття замовлення менеджером, для цього Вам необхідно зв'язатися з нами за вказаним номером телефону на сайті.
Якщо раптом, Ви отримали товар зіпсованим з вини перевізника або він Вам не підійшов, ми готові його обміняти на інший варіант або прийняти його назад у належному вигляді із збереженням упаковки. Для цього Вам слід зв'язатися з менеджером магазину та обговорити всі деталі обміну чи повернення.
Повернення коштів покупцю відбувається на банківську картку «Visa» або «MasterCard».