Гарантія на товар
Гарантія на товар
Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши нестачу товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.З якого моменту починається гарантія?
При замовленні товару з інтернет магазину гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування за гарантією включає:
-
- обмін на аналогічний товар без доплати,
- обмін на схожий товар з доплатою,
- повернення товару та перерахування коштів на рахунок покупця.
Повернення товару
- покупцем було виявлено прихований дефект
- дефект не повинен бути наслідком неправильної експлуатації
- покупка була здійснена покупцем протягом 14 днів з дати пред'явлення вимоги про повернення (день покупки не рахується)
- товар не входить в перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»
- товар не використовувався, не було змінено його товарний вигляд, упаковка, споживчі якості, відсутні механічні пошкодження.
- у покупця має бути наявність чека
- з моменту покупки пройшло не більше 14 днів
- товар зберіг первісний вигляд і не має слідів зносу чи наявності пошкоджень
- обмін або повернення товару повинен відправлятися БЕЗ НАЛОЖЕНОГО ПЛАТЕЖУ (повернення робиться на рахунок покупця, це стандартна практика всіх магазинів).
УВАГА! При поверненні товару покупець має право обміняти товар на аналогічний, а не вимагати повернення грошей. Якщо компанія не має аналогічного товару для обміну, покупець має право: повернути придбаний товар і замінити його на інший товар з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості та сплатою позитивної різниці, або поверненням магазином негативної різниці між цінами товарів.
За домовленістю сторін компанія може зробити повернення грошових коштів за товар, але тільки на той же рахунок, з якого проводилась оплата за замовлення. Для врегулювання питань повернень необхідно зв'язатись з менеджером за телефонами:
+38 (066) 627-20-25, +38 (096) 319-88-93, +38 (098) 677-53-79.
Термін повернення товару:
Товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий протягом 14 днів, за винятком дня покупки, якщо дотримані всі умови.
Якщо замовлення отримано самовивозом в магазині, то повернення в той же день можливе тільки в цьому магазині.
Повернення товару з пошкодженням
Товар із браком/невірною комплектацією (товар, який Ви не замовляли) має бути повернутий в оригінальній упаковці.
У разі повернення товару неналежної якості, компанія бере на себе витрати на пересилку товару транспортною компанією "Нова пошта". Для цього необхідно повідомити нам номер ТТН..
Якщо вартість товару, що повертається, була оплачена на рахунок, то повернення грошових коштів здійснюється на той же рахунок, з якого проводилась оплата за замовлення.
Повернення товару без ушкоджень
Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації, наявність оригінальної та неушкодженої упаковки).
Для складання заявки Вам необхідно зв'язатися з нами за вказаним номером телефону на сайті.
Термін повернення коштів залежить від способу повернення та становить не більше 10 робочих днів від дати надходження поверненого товару компанії.
Повернення або обмін товару здійснюється за попереднім погодженням з менеджером у телефонному режимі.
За погодженням повернення з менеджером, товар повинен:
-
- відповідати стану, в якому він був куплений,
- не містити слідів користування.
Вартість доставки товару, що повертається, не має дефектів, оплачує покупець і ця сума не підлягає відшкодуванню.
Повернення
Повернення отриманого товару допускається протягом 14 календарних днів після доставки (отримання в службі доставки). Також Ви можете відмовитися від замовлених виробів відразу ж після оформлення заявки або протягом 2-х годин після прийняття замовлення менеджером, для цього Вам необхідно зв'язатися з нами за вказаним номером телефону на сайті.
Якщо раптом, Ви отримали товар зіпсованим з вини перевізника або він Вам не підійшов, ми готові його обміняти на інший варіант або прийняти його назад у належному вигляді із збереженням упаковки. Для цього Вам слід зв'язатися з менеджером магазину та обговорити всі деталі обміну чи повернення.
Повернення коштів покупцю відбувається на банківську картку «Visa» або «MasterCard».